Ιστορικό Σχολείου

Το Λύκειο Αγίου Γεωργίου βρίσκεται στη Λακατάμεια, δίπλα από τον ποταμό Πεδιαίο, σ’ ένα εξαίρετο φυσικό περιβάλλον. Άρχισε τη λειτουργία του την 1η Σεπτεμβρίου 1998 υπό τη διεύθυνση του κ. Κωνσταντίνου Μάμα. Κατά την πρώτη σχολική χρονιά φοίτησαν 250 μαθητές οι οποίοι κατανεμήθηκαν σε εννέα τμήματα της Α΄ τάξης. Την επόμενη σχολική χρονιά φοίτησαν 540 μαθητές της Α΄και Β΄τάξης. Τη σχολική χρονιά 2000-2001 λειτούργησε τριτάξιο Λύκειο με 825 μαθητές και των τριών τάξεων.

Η ολοκλήρωση των κτηριακών εγκαταστάσεων έγινε σταδιακά. Κατά τα πρώτα χρόνια το Λύκειο Αγίου Γεωργίου λειτούργησε με ελάχιστους χώρους και μέσα, αντιμετωπίζοντας πολλαπλά προβλήματα, τα οποία όμως ξεπεράστηκαν χάρις στην εργατικότητα και την καλή θέληση των εμπλεκομένων φορέων της αγωγής. Σήμερα είναι ένα Λύκειο με σύγχρονες κτηριακές προδιαγραφές, επαρκή υλικοτεχνική υποδομή και άρτιο εξοπλισμό.

Τον κήπο του σχολείου κοσμεί μνημείο με διαχρονικά μηνύματα, ανάμεσα στα οποία δεσπόζει η ρήση: «Αιέν αριστεύειν». Το ψηφιδωτό με τον Άγιο Γεώργιο, προστάτη Άγιο του σχολείου, υποδέχεται και ευλογεί τους εισερχομένους. Η είσοδος του κτηρίου είναι διακοσμημένη με λαογραφικά εκθέματα κυπριακού χαρακτήρα, δωρεά του ζεύγους Η. και Σ. Σωτηριάδη.

Υπάρχουν 26 αίθουσες διδασκαλίας και 20 ειδικές αίθουσες: Μουσικής, Γλωσσών (2), Τεχνολογίας (2), Ιστορίας, Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (4), Μαθηματικών(1), Φυσικής (2), Χημείας, Βιολογίας, Δακτυλογραφίας, Γραμμικού Σχεδίου / Παιδοκομίας, Τέχνης (2), Οικιακής Οικονομίας. Υπάρχουν επίσης αίθουσες: Καθηγητών, Βιβλιοθήκης, Καθοδήγησης, Γραμματείας, Λογιστηρίου, Πολλαπλής χρήσης, Φωτοπολυγράφων, Επιστατριών, καθώς και γραφείο Διευθυντή, γραφεία Β.Δ., Ιατρείο, Κυλικείο και Αποθήκες. Το σχολείο διαθέτει επίσης αίθουσα στήριξης για παιδιά με ειδικές ικανότητες.

Το Λύκειο Αγίου Γεωργίου Λακατάμειας αποτελεί εκπαιδευτικό, πνευματικό και πολιτιστικό κέντρο της περιοχής. Είναι ένα Λύκειο με άριστες επιδόσεις και εξαιρετικά αποτελέσματα. Παράλληλα με την πνευματική καλλιέργεια, επιδιώκεται η συναισθηματική και ψυχοσωματική ανάπτυξη των μαθητών στο πλαίσιο των ηθικοθρησκευτικών και εθνικών μας παραδόσεων.